Deletedmom_39 elbette önemli olan iyi doktoru bulabilmek hatta en donanımlı bilgili doktorlar devlet hastanelerinde fakat doktorlarımızın kıymeti bilinmediğinden devlet hastanelerinin doktorları buhranda nedeniyse ülkede hakettikleri parayı desteği konumu itibarı alamadıkları için güç gösterisi uyguluyorlar hastalara. hastaları çok azarlıyorlar bişey sormaya korkuyoruz ve sanki bedavadan muayene olduğumuzu düşünerekten bilmiyorum ama ne cevap veriyorlar bişeye ne iletişim kuruyorlar ne süreci anlatıyorlar. Özel parasını aldığı için birebir ilgi gösterip seni ruhsal yönden tatmin edip sorularına bıkmadan cevap veriyor. Ayrıca göz konusunda dünya göz ün yapmış bu yüzden önerdim. Mesela ben dün devlet hastanesine kadın doğum kısmına gittim temizlik personeline bişey sordum hem azarladı beni eleştirdi hemde soruma bile cevap vermedi gören diyecek ki doçent doktor öyle ki burnu havada devlet hastanelerinin bazı çalışanlarının.