K2C2 Dayanılacak gibi değil sağ göğsüm emzirme sonrası çok sürüyor bıçak saplanır gibi sızlıyor bu şekilde ağrı çeken var mı ne olabilir
K2C2 Ogulluana göğüs ucu yarası avcısı değil bambaşka birşey. Bıçak sağlanır gibi ağrı yanma oluyor dayanılmaz bir şekilde
Bilgosuuum K2C2 eğer pamukçuk olduysanız sürekli kuru ve temiz tutmanız lazım her emzirmeden önce karbonatlı ılık suyla hem brbeğin dilini hem göğsünüzü silmeniz lazım geçmezse çok ilerlerse damla ve krem veriyor doktor onları kullanıyorsunuz
Ogulluana K2C2 emzirdiginiz için hassaslasiyor yara olması gerekmiyor krem rahatlatiyor yani en azından ben rahatlıyordum sizi bilemem
Bilgosuuum K2C2 bebeğin dili beyaz olur ve emerken huzursuz olur ağlar ondan size bulaştıysa yanma kaşıntı kızarıklık ağrı olur göğüste emin olamıyorsan doktora götürmek de fayda