Aselada63 Arkadaşlar bn kırkımdan sonra adet gördüm şu an iki aydır görmüyorum bebeğim beş aylık normal mi?
Kocamdaaakocammm Aselada63 Normaldir cnm ben ilk oğlumda 6 ay hiç olmadım küçük oğlumda 8 ay hiç olmadım
BeyzaKeles Aselada63 normal diye düşünüyorum bende kırkımdan hemen sonra oldum diğer 1 ay olmadım hatta test falan yapmıştım 😂 sonraki ay oldum şuan düzenli 8 aylık bebeğim
Kizimcimmm1 Aselada63 emiyorsa normalmiş son zamamlarda baya araştırma yaptım 😪 sütle regl hormonu sanırım aynımıymış ne yani emzirmek regli bastırıyomuş düzenli emiyorsa regl düzensizleri normal diyo doktorlar