tuba18_
Benim çocuğum kabız olmadığı halde asla kaka yapmıyordu, günaşırı lavmanla yaptırdım ben.
Artık bıraktım kendiisi yapmaya başladı.
Canım ben bunun nedenini çok araştırdım. Co doktora gittim ama hiç sonuç alamadım.
Ama gerçek şu bebeklerde gaz birikince kaka da yapmıyorlar, gaz biriktirmemeye çalışın, devamlı gaz çıkartma hareketleri yaptırın derim ben.