Bebeğim şuan 3 ay 10 günlük dördüncü ayı tamamladığında beni tanır mı bana gelmek için atılır mı şuan herkesin kucağında duruyor bana gelmek için ağlamıyor fln beni tanımıyor mu acaba canım sıkılıyor bu duruma ne zaman tanıyor anneyi bebekler ne zaman anneye gtmek için tepki veriyor merak ediyorum :)