Merhaba arkadaşlar 8 aylık bir oğlum var doğduğundan bu yana uykuyu seven bir bebek değil taa ki iki ay öncesine kadar uykusuz kalışları zirve yaptı diyebilirim gece yarım saatte bir uyanır gündüz iki uyku yapıyor birer saat şeklinde gece uykuları hiç yok gibi iki dişi var diştendir dedim ama iki aydır böyle ayrıca ek gıda hiç almıyor neredeyse günde bir yemek kaşığı toplam anca yiyordur her yolu denedim farklı tarifler dahil nafile.Uykusuzluk ve ek gıda sorunu ne yazık ki beni çok demoralize ediyor.Doktorumuzla konuşacağım fakat öncesinde size de sormak istedim var mıdır aynı durumu yaşayan bir dal öneri,teselli vs almak isterim