2 aylık bebeğim var bu bır haftadır geceleri sürekli hareketli elini emmeye çalışıyor uykudayken hiç durmuyor eli kolu kundak yapayım dedim yine her beş daka uykuda hareketlenıyor mızmızlanıyor yanıma alıyorum koynuma hemen uyuyor ama busefer ben zorlanıyorum hiç bısey anlamadım böyle olan var mı yada ne öneriyorsunuz ne yapmam gerek gece uykusunu nasıl serum uykuya gecebılır