Kızlar bebeğim tutunup ayağa kalkıyor koltıkta yürüyor ama bağımsız tek yürüyemiyor daha dr umuz evde ince çorapla yürüsün ayakkabı giydirme asla dedi 1-2 ay sonra yaz gelince dışarıda zaten yürümek isteyecek iyice hareketlenecek çünkü o zaman alırsın dedi vicco almayı düşünüyorum ama yazın sandalet olandan mı almak lazım ilk kez giydireceğim çünkü birde içine yazın çorap yine giydiriyor musunuz benim bebeğim biraz ayağı fazla terleyen bir bebek hemen nemlenir çorapla evdede yani 1-2 ay sonra sandalet gibi ilk adım ayakkabısımı mı almalıyım ilk kez başlatacağım çünkü onunla birde içine çorap giydiriyor musunuz model atma şansınız var mıdır ayakkabıda