Merhaba anneler 4 bck aylik br kizim var . Dogdugu gunden belli annemler duzenli olarak 2 gunde br bana geliyorlardi haftada birde ben gdiyordum onlara fakat br iki hafta gidip gelmedik brbrimize smdide bize biri gelince aglamaya basliyor annemlere gidiyorum insanlarin yuzune bakip agliyor ismiyle seslendiklerindede goz temasi kurmak istemiyor kucagimdan inmiyor ama avm ye falan gttgmzde ayni tepkiyi vermiyor nedeni ne acaba acil yardim edermisiniz bazen anneme birakip diaari cikiyordum smdi onu da yapamiyorum kuafore bile gdemedim 1 aydir kaslarim biyiklarim birbirine girmis durumda ayni durumu yasayan varmi ? Goz temasi kurmamasi beni otizm suphesine itiyor 😑😔