Selam herkese,
Bebeğim 6 aylık oldu son 1 haftadır algıları daha çok açıldı etrafa daha dikkatli bakıyor ve insanları çok net ayırt edip seçebiliyor herşeyi kurcalamak evin her yerini gezmek istiyor. Bugüne kadar hiç ağlatmadım bütün ihtiyaçlarını daha kendisi ağlamadan saati saaatine giderdim hep oynadım sevdim güler yüzle davrandım hiç kızmadım. 2 evinde tek torunu ananeye babaanneye gidince kucaktan inmedi hep sevildi ilgi gösterildi. Şimdi bu son 1 haftadır istemediği ufacık şeyde bağırarak tepki veriyor yalandan ağlıyormuş gibi yapıyor eğer dediği olmazsa inat edip devam ederek kıpkırmızı olana kadar ağlıyor krize giriyor bütün vücudunu kasıyor. Mesela sütüm azaldı emzirmeden önce biraz biberon veriyorum daha dudağına değer değmez ağlıyormuş gibi bağırıyor biberonu çekince susuyor ısrar edersem krize giriyor, salonda yerde oyun oynuyor mutfağa gidiyorum ben geri dönene kadar bağırıyor hani ağlamak değil yalandan bağırıyor ayırt edebiliyorum eğer hemen gitmezsem gene kasılarak ağlamaya başlıyor 2dk sonra ben koştur koştur geri gelince susuyor oynamaya devam., bezini değiştiriyorum temiz bezini bağlatmamak için gene bağırıyor. Oyuncaklarını sürekli sağa sola fırlatıyor ona geri vermemi istiyor vermezsem gene bağırarak ağlama numarası, insan içinde kalabalıkta olmayacak şeylere el atıyor çakmak, ilaç kutusu, cam bardak vs. hayır cıs yapma vs. dediğimde hemen bağırarak tepki gösteriyor o uzandığı şeyi eline verene kadar bağırmaya devam ediyor bi kere yarı dolu çay bardağını vermedim diye kızarana kadar ağladı. Şimdi bu kadar küçük bebek şımarıklığı öğrenmiş olabilir mi? Dikkat çekmek için mi yapıyor? Yoksa bu bi keşif dönemide zamanl geçecek mi? Artık sabrımı zorluyor çünkü asla şımarık yetiştirmeyeceğim dedim büyük konuştum tam şımarık çocuk hareketleri yapıyor