Advantugce Merhaba kızlar yeni doğum yaptım. Göbek ve koltuk altında kararma oldu. Nasıl geçer ? İnternete kür tarifleri falan var. Yapan oldu mu? Etkili olan bir yöntem varsa yardım edin ❣️
sseymanur Advantugce cildiniz kendini yeniledikce geçiyor bu yüzden duşta kese yapmanız ise yarayacaktır ben göbek bölgesi kararmasni o şekilde geçirmiştim
Asya2409 Benim kizimda 7 aylik surekli uykuya gecerken hizli hizli kafasini sallıyor neredeyse 3 aylikken baslamaisti arastirdigim kadariyla kendilerini yatistirmak icin yapıyorlarmış
sseymanur Advantugce yok başka bır şey kullanmadım zaten bunu da bana kadın doğum doktorum demisti gebelikte oluşan kararma oldgu için o şekilde çabuk geçti
shiningmother34 Advantugce iki tane kullandım ayrı zamanlarda. Rise and shine beyazlatıcı kremi ve dr tayyaröz ün beyazlatıcı kremi