Reyhansahin 3 gün önce sezeryan doğum yaptım bugün sancılı ishal oldum bebeğimde de sancı ve ishal var emdirdikçe karnı gurulduyor sancılanıyor ne yapmam lazım nolur yardım edin
Ayusra- Reyhansahin aslında bu iyi bir şey narkozu atıyorsun bu şekilde. Ama uzun sürerse bilemem tabi. Bende 3 gün sonra 2 gün ishal olmuştum