Burculice Aselllll ben ekstra doktora gitmiyorum kontrol için sağlık ocağında yapılıyor zaten kan vs istenirse detaylı o şekilde götürüyorum doktora
Aselllll basakhanim34 sağlık ocağından cagırmıyorlar mı kılo boy gelişim için biziı çağırdılar bende merak ettım yaşıtlarını