Merhabalar, 24 aylık ikizlerim var. Ama hala daha geceleri sürekli ayaktayım. Bay bay kullanmamıza rağmen gece bir uyanıyor birisi 2-4 saat ayakta. Hatta bazı geceler biri bitiyor biri başlıyor ben komple uykusuz oluyorum. Allah rızası için bir önerisi olan var mı nasıl deliksiz uyur bu çocuklar