Bettulll Kızlar sabah nasipse rotavirüs aşısı olcaz dikkat etmem gereken bir şey var mı ? aşıdan sonra bebeklerinizde bir yan etki ağrı acı oldu mu ?
Prensesannesi61 MiraBelis22 merhaba benim bebegim gecen hafta oldu ishal olmadi ama bugun sanki sulu kaka yapti ishal bikac gun gecincemi olabiliyor ben asidan hemen sonrs oluyor sanıyordum
MiraBelis22 Prensesannesi61 benimkide bı kaç gün sonra geçince oldu. Perşembe yada cuma yaptırdım aşıyı. Pazartesi salı ishal basldi 1 hafta sürdü.
Gamzekck Bettulll bir sorun olmadı çok şükür, iki dozuda yaptırdık, ağızdan veriliyor zaten kendiniz de verebilirsiniz
Elvincicegim @Bettulll canlı virüsü ishal ile atıyormuş. O yüzden alt temizliğe de dikkat edin bizlere de bulaşabiliyormuş doktorumuz öyle belirtti.