Gerçekten hep böyle kaç aydır böyle, öyle atak haftası diş falan değil yani hep. 9.30 en geç 10da uyuyor 12ye kadar oturuyorum sallıyorum bazen uyuyakalıyorum sallarken, oturma odasına hamak beşiğinde sallayıp normal odanızdaki besigine alıyorum.
Normal besigine aldığım zaman hop uyanıyor, daha götürürken yani. Tekrar en başa dön salla.
Uyuyakalmisim 1.30da uyandı hamak besiginde, şu saat oldu hala sallıyorum ayağıma aldım ve hala hareket ediyor. Yani sebep yok, keyfi, calpol vermiştim bu ara dişi zorluyor diye. Bir de ters dönüyor tamamen uyandırıyor kendini. Sallamaktan ne mama hazirlayabiliyorum ne tuvalete gidiyorum. Hani var ya bebeğini uyutup eşiyle zaman geçirenler, asla öyle bir zamanımız yok bizim 😂 yani onu geçtim alıştım ona da. Zorluyor çok ya psikolojik olarak. Uyuduğu her an sallıyorum (sabahları da)
Sallamadigim zaman 30dk bile uyumuyor hep böyleydi nasıl alıştı anlamıyorum.
Ne kadar devam edecek biri beni teselli edebilir mi🥲