Hanımlar merhaba ara ara sütümü sağıyorum ve buzdolabının altına süt poşetiyle koyuyorum ancak biberonda 70 cc olan sütüm poşetin üzerinde 4 oz denk geliyo internette hesapladığımda 112 ml ye denk geldiğini söylüyor ben şimdi hangisinin ölçüsüne bakacağım bi fikriniz var mı