Minniemouse12131415 Sezeryan doğum yaptım, yarın ilk muayenem olacak, sadece dikişlere mi bakılıyor, alttanda bakıyor mu doktor?
Yusufff-41 Minniemouse12131415 ben iki aylıkken falan gitmiştim ultrason ile alttan da üstten de baktı canım
SelimeliS Minniemouse12131415 dogumdan 5 gun sonra gittim su gecirmez bandi cikardi dikislere bakti ve karnimdan ultrasonla rahmime bakti. Alttan muayene etmedi
Minniemouse12131415 Eymennn03 doğumdan 1 hafta sonra alttanda mı bakıldı yani? Yoksa 1 ay sonraki kontrolde mi?
Yusufff-41 Minniemouse12131415 hayır canım sadece üstten bakıyor kırkın çıkınca gel diyor ben geç gitmiştim o zaman alttan üstten tekrar bakmıştı
Bibengisu54 Bana alttan bakmamıştı sadece dikişlerimi kontrol etmişti birde ultrasonla bakmıştı doktorum
Serifevrl Bir hafta sonra gittim su gecirmez band vardı bnde sezeryan kısmında onu çıkarttı hiç bişey yok iyileşmeye dönmüş dedi alttan muaybe etmedi
nrayse Ben 40ım çıkmadan gittim sadece dikişlerime baktı güzel gidiyor dedi daha da ne çağırdı ne etti