Kızlar kızım 2 yaşında hafif ateşi var sabah 11 de ishaldi ilk defa oldu sonra gece 12 de kaka yaptı su gibiydi kahverengi ama cok koktu acayip suluydu.
Neden olabilir? Napmam lazım sabah aşısı var sağlık o. Gidicem söylesem mı? Veya hemen doktora gitmeli miyim? Başına gelen var mi