Prensesssannesiiii Dün bi arkadaşım 1 aylıkken kendi bebeğine 2-3 çay kaşığı kadar verdiğini söyledi. Ben kendim tüketiyorum dedim sen ver farkı göreceksin dedi. Yani emin değilim yapan var mı başka aranızda?
Dryzc Prensesssannesiiii kesinlikle yapmayın ya! Hiç mi araştırmıyorsunuz bilgi sahibi değilsiniz ufacık bebeğe verilir mi sadece anne sütü ya 6 aya kadar 🤦🏻♀️
Mavis34 Prensesssannesiiii kimyonu asla verme demişti doktorum bilmeden 12 çay kaşığı vermistimde o gece sabaha kadar ağlamıştı çok ağırmış bebekler icin
Selimikomom Prensesssannesiiii ya o gaz öyle bir illet ki off diyorum allahım çocuğumdan o ağrıyı al bana ver diyorum ben dayanırım yeter ki o uyusun diyorum 😵💫 bende duydum ama vermedim sab simplex kullanıyorum
Prensesssannesiiii Dryzc verdim demiyorum zaten normal bi şekilde sordum yani neden bu kadar şiddetlendiniz anlamış değilim. Daha önce söyleyen oldu ona rağmen vermedim kendim içtiğimi de belirttim yani. Çocuğum bi bende bi babasında ağlama krizinde ben de gaz için çözüm bulmaya çalışıyorum merak ettim ve sordum yani
Tubatalha Dryzc Verilir annem bizlere verdi çok şükür sağlıklıyız oğlum 15 aylık olucak hep verdim ve faydasını da gördüm doktorlar bir şey bilmeden yorum yapıyorlar bir zamanlar kundak yapmayın diyiyorlardı şimdi kundağı öneriyorlar ben doktorların çoğu sözlerine dikkate almıyorum üstelik her doktor farklı söylüyor önce kendilerine bi baksınlar yarın öbür gün bu çayları da verin diyecek madem bebeğe zararlı o zaman bizde içmeyelim nasıl olsa bebeğimize de geçiyor
Prensesssannesiiii Mavis34 kıyamam ya normal bizler bile çok tüketmesi kabızlığa yol açarmış bebekler nasıl sindirsin
Dryzc Prensesssannesiiii iyi yaptınız ya arkadaşınız vermiş ondan 😖 bizde çok gaz çektik atlatılcak 🙏🏻 suya kimyon karıştırıp içiniz
Prensesssannesiiii Dryzc inşallah atlatır normalde bu kadar olmazdı bugün ağlamaktan katılıyor resmen 😞 insan böyle olunca eli kolu bağlı oluyor çözüm aramaya gidiyor ister istemez
Prensesssannesiiii Katun yok vermeyeceğim sadece danışmak istedim kendim içiyorum sütümden geçiyor ona
Dryzc Prensesssannesiiii kesinlikle çaresizlik, bebeğiniz içinde biogaia damla doktorumuz vermişti bitkisel gaz için deneyin isterseniz günde 5 6 damla
Prensesssannesiiii Selimikomom işe yarıyor mu peki bize doktor yazmadı yarın kontrol var yazar inşallah diyeceğim gaz sancısı oluyor diye
MinikLokumm Benim bebeğimin gaz sorunu vardı 1 2 çay kaşığı kimyonlu su vermiştim gazı için faydasını da görmüştüm bir sıkıntı da olmadı ama siz için, vermeyin yine de ne olur ne olmaz
Selimikomom Prensesssannesiiii var canım ama hepten bitirmiyor tabi girdi mi giriyor yine sancı. Şöyle anlatayım günde 20 kere ağlıyorsa 10a indi diyebilirim
Dry_cn Prensesssannesiiii Benim dışarıda işim vardı Annem bakıyordu bebeğe annem kimyonu su ile kaynatıp süzmüs suyunu vermiş birkaç çay kaşığı 43. Gün geldim çıldırdım annemde tecrübeli bir kadın kaç bebek baktı hepsinde yapmış ama çocuğum o gün o kadar rahat uyudu ki kendi kendine alttan üstten gaz çıkardı hiç mizmizlanmadı bile şaştım bende artık ne doğru ne yanlış
Neva_annesi1 Prensesssannesiiii Bende verdim profesör Saraçoğlu var ondan görmüştüm çokta faydasını gördüm. Ben bir çay kaşığı kimyonu kaynamış bir çay bardağı suya koyup demleyince iki çay kaşığı ona kalanı kendim içiyordum.
Neva_annesi1 Prensesssannesiiii Gaz damlasıda kullandım kaç tane kimyon kadar faydasını görmedim bitkisel sonuçta ve kızım rahatta uyuyordu onu da belirteyim