Elisam16 eşim başlayalı bir yıl oldu onların toplu iş sözleşmesi hala yapilmadigi için şuan asgari ücret alıyorlar üç ayda bir üç binlik yediye alıyorlar onumizdeki Mayıs Haziran gibi mahkemeleri sonuçlanacak 13 15 arası bı maaslari olacak ve ekstra üç ayda bir tediye alıyorlar eşim gün günde bir gider sabah sekiz gece 12 vardiyası bu şekilde ama KYK da kalan arkadaslari gece vardiyasina da gidiyorlar akşam sekiz sabah sekiz vardiyası var KYK da yada hastanedeki guvenliklerde eşim normal bir kurumda olduğu için o gece 12 de geliyor onunki torpil olmadı aslında bulunduğumuz ile güvenlik alımı vardı başvurdu ve ilimizde silahlı güvenlik kartı olan eşim gibi sayılı insan vardı basvuranlarda o şekilde şansı vardı ama olmasaydı torpil kullanırdı büyük ihtimal şuan gençlik spora bağlı güvenlikler tek düşük maaş alıyorlar size dediğim sözleşmeden ötürü ama diğer güvenlikler 15 binden aşağı almiyorlarmi bide üç ayda bir tediyeyle beraber üç ayda bir 18 bin alıyorlar