İnsanları salak yerine koyuyorlar bizde indirim yapıldı zannediyoruz veya zannediyorum bugun alışverişe gittim bi bakiyim dedim internetten bide ne göreyim internette olan aynı ürün 400 mağazada 300 bundan sonra gidip mağazadan alicam 🤬 ama şu durum başka mağazada 200 tl diyelim internette de 200 kupon kullanıyorsun indirim oluyor o başka ama çoğusu internette yüksek mağazada fiyat düşük bilginiz olsun , ama ürünleri güzel kaliteli bence öyle tabiki 🤨