Oykubebek Belin bitiminde yani kuyruk sokumu adiyla asiri killanma var dogdugundan beri dokulmedi? Bi sorun yoktur degilmi ? Orasi cok tuylu. Bel kismi simdiden Tesekkur eederim herkese :(
MuhammedAmine Oykubebek spina bfida nın sanırım böyle bir formu vardı . Bebeğinize hiç röntgen çekildimi doktorunuz takip ediyordur mutlaka gerçi olsa o söylerdi şüphelenirdi . Benim eşim spina bfidalı doğmuş ameliyatlar geçirmiş doğar doğmaz sapasağlam çok şükür araştırmışlığım olmuştu
Dln Oykubebek kizimda da vardi.sakral gamze riskine karsi ultasonla bakildi herhangi birsey cikmadi sukur.ama hala daha az az var tamamen dokulmedi.kizim 9.5 aylik.
Tugram28 Oykubebek canım biz de de vardı doktor aile genetiğinde birinde varsa ondan kaynaklıdır dediler
AdAyza Oykubebek bebeğiniz ne kadarlık ? Oğlum da tüylü hatta kıllı doğdu 😊poposunun üstü,kulakları , omuzları her yeri, kıl yumağıydı ama 2 ay içinde döküldüler .