Hvn_annsi ebruozeser kızım şu an 2 yaşında ben o dönemlerde iki saatte bir uyku arası emzirirdim şekeri düşmesin diye
Kizannesi47_ ebruozeser ben kırkından sonra bebeğim ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim zaten kendisi 3 saatte bir kalkardı sonra bu süreler uzadı bazen hiç kalkmaz 10 gün sonra 5 aylık olcaz
ebruozeser Bende 2-3 saat aralığını geçirmiyorum doktora da daha danışmadım artık 4 saat ne zaman olacak acaba diye :))
livanurvealpinannesi61 ebruozeser 2.ci aydan itibaren gece 6 saate kadar uyuyabilir. 1 aylık olunca uyandırmayın acıkınca uyanır diyor uzmanlar. Uyku da önemli çünkü.
Nzltkgz Benimde bebeğim 2.5 aylık oldu geceleri 4 saatte bir emziriyorum bazen uyuyor uyandırmak istemiyorum 5 saatte olabiliyor doktor kontrolünde bunu sormayı unuttum umarım doğru yapıyorumdur.