midekoruyucu Yusufum1 tam gün dolmadan aşı şeysi düşmüyor ekranlarına galiba ya. Ben 1-2 gün önce gitmek istemiştim ebe sisteme düşmüyor sonra gel ama önce gelsen de yapamam demişti. Yine de sabahtan arayıp öyle gidin sağlık ocağına boşa gitmeyin