Umutaras13 Arkadaşlar yukarda belirttiğim marka pompayı kullanıp memnun kalan var mı ? Ona göre alıcam param çöpe gitsin istemiyorum uygun fiyat önerisi olan varsa da olur.
Yusufff-41 Umutaras13 ben kullandım canım dört ay ancak bebeğinizi gece mutlaka emzirin bir süre sonra süt azalıyor malesef memnun kaldım emzirme sonrası sağım yapıyordum bazen emmek istemiyordu sağıyordum
Kyselz Umutaras13 ben 6 aydır kullanıyorum çok memnunum şu anda satıyorum tekli olduğu için ikili aldım bebeğiniz hiç emmiyorsa 2 li alın tekli 6 aya kadar iyi ama 6 ay sonrası bebek durmuyor zaman tasarrufu çok önemli o yüzden yoksa ben kişi markadan çok memnun kaldım alacaksanız da hatta a 101 e 6 Nisan’da geliyor çok uyguna kaçırmayın derim ben güzel süt elde ettim şahsen memnun kaldım a 101 dek almıştım bende
Nrc-2 Umutaras13 kullandım ve bir süre sonra çekiş gücü azaldı. Durumunuz varsa biraz daha para verip sağlam bir marka almanızı tavsiye ederim
Umutaras13 Yusufff-41 15 gündür meme emmek istemiyor zaten gece zar zor tamamen kesilmesin diye almak istiyorum
Ezgiyldztrn Merhabalar ben kullanıyorum ☺️ ilk lansinoh markasının manuelini almıştım fakat çok zorladı beni manuel. Elektiriklisi ise çok pahalı diye kiwi markasını tercih etmiştim hiç pişman olmadım 5 aydır kullanıyorum
Asyasim Ezgiyldztrn nasıl kullaniyorsunuz acaba bende aldim ama hem biraz canim yaniyor hemde azıcık süt geliyor. Göğüslerim sert süt dolu ama süt çok gelmiyor. Yanlış busey mi yapıyorum acaba
Yusufff-41 Umutaras13 bebek emmediği zaman bir süre sonra benim sütüm azalmıştı sürekli sağım yapmama rağmen canım beş buçuk aylıkken emmeyi biraktı bir ay daha sağım yaptım ama sütüm gitti mama ile devam ediyoruz sekiz aylık olduk
Fatosla Su an onunla sağım yapıyorum :) Ben gece gündüz bebeğim emmedigi için sağım yapıyorum. Çekimi ve modları iyi. Yalniz 2.5 ayda temassizlik sebebiyle arada duruyor
Kyselz Fatosla evet doğru bir yere değinmiş arkadaşımız bende 2 ay sonra kablosunda temazsizlik yaşadım tek sorun o oldu
BirAnne98 Bende kullandım gayet yeterliydi. Sağdığınızı biberonla verirseniz biberona alışıp memeyi komple bırakabilir maalesef. Ben meme reddi yaşayan bebeğimi sonda kullanarak emzirdim eds ile tekrar memeye bağlandı. Sağım konusunda kiwi gayet iyi