Happy moom a da aynı soruyu sordum yorumlar benim için önemli öncelikle hayırlı geceler Yeniyim daha önce hesabım vardı ama silindi sorum şu lütfen linlemeyin bu arada şöyle bir şey oğlum çok hasta idi ateşi vardı öksürük felan acile gittik ciger grafisi istedi tıkanmış ti belliydi neyse film çekmeye gittim kemdimi unuttum 8 haftama 3 günüm var oğlum la film e girdim dün geceden belli piskolojik mi bilmiyorum çok karnım ağrıyor oğlumu muayne eden doktora sordum bugün belli olmaz 3 dört gün sonra kadın doğuma git anlat dedi Çarşamba günü randevum var ama korkuyorum açıkçası sizce tek seferlik radyasyon bebeğe zqrar veriri mi düşük gelişim geriliği özürlü olur diyor çevrem dekiler yorumunuzu alabilir miyim teşekkür ederim