Merhaba, öncelikle geçmiş olsun ama bu eş ile kavga edilecek bir durum değil..yani eş ile gerginliğinin bu dönemde zaten engellenmesi ertelenmesi gereken bir şey. Bir sürü şeye yansıyabilir. Doktor ziyaretinizde bu konuyu doktorunuz ile paylaşın, onun tespit ettiği bir şey olabilir, gazı tam çıkmıyor olabilir, bebek bu ağlar tabii ki, kolik olabilir.. bebek ağlar , hep ağlar yani bunu eş ile kavgaya götürmeyin, bebeğin aplaması annenin eksikliği veya babanın çözmesi gereken bir durum değil, bebekler ağlar..