Sgz a sınıfı mı b sınıfı mı? Genelde a sınıfı olanlar çekme yapıyor diye biliyorum da. Ben b sınıfı kullanıyorum oğlumunkileri hijyene, kendi kıyafetlerimizi ise sentetik dolap kuruluğuna atıyorum hatta kurutma ayarını en yükseğe çekiyorum. Bu zamana kadar hiç çekme vs olmadı, üstelik kıyafetleri hiç grup grup ayırmıyorum