Zyneppp benim de oğlum 2 yaşına yakınken ciddi bir idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Doktora götürdüğümüzde bize de aynısı dendi. Taş görünüyor diye. Sonra tekrar başka doktora götürdük, tahlil falan yaptırdık çok şükür gözükmedi. Ama acıdan kıvranıyordu yavrum tuvaletini yaparken. 4 5 ay geçti bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Çok geçmiş olsun size de