Tugceonrdml_ benim gebeliğim ve doğumun çok iyiydi, ancak doğum sonrası ilaçlar,iğneler,fizik tedavi gördüm. Narkozu atamadım, oda belde müthiş ağrı yaptı. Birde göğüs ucundan 4 ay çektim. Onun dışında hiç sorun yaşamadım, eşim operasyonda olduğu için 40 ım çıkana kadar ablam baktı, sonrası tektim. Eşim yanımda olduğu kadar her konu da destek oldu ve gurbet elde ev işleri - bebek hala en büyük destekçim🙏 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 😍