Selam kızlar oğlum 6 ay 2 günlük . Bir kaç seferdir emerken göğüs ucumu bir anda çekiyor tahmin edersiniz ki çok feci bir ağrı bunun önüne geçebilen varmı yada aynı sorunu yaşayanlar . Bir de ilk doğduğundan beri emerken ağrım olmuyordu göğsümde fakat zaman geçtikçe çok daha hassaslaştı göğüs ucum bazen veresim bile gelmiyor😞