Merhaba hanımlar 😊 bebekleriniz de kullandığınız herhangi bi damla vitamin vs. var mı? Biz şu an 7 ay 23 günlügüz sadece D vitamini ve kan damlası kullanıyoruz. Ne doktormuz ne de sağlık ocağında ki ebe herhangi bişey söylemedi. Mesela Probiyotik kullananlar varmış her bebeğin kullanması gerekir mi 🤦🏻♀️