Merhaba kalp kapakçığımda doğuştan sarkma var. Bunun için doktorlar kesin şekilde hastaneden taburcu olacağım vakit kardiyolojiye git yakın zamanda dediler. Doğumdan önce doğuma hazırlayan hemşireler çok kez sordular kendi aralarında mkp durumu var vs diye konuyu tartıştılar. Bi ürkmedim değil. Benim için önemli değildi çünkü yaşam kalitemi etkilemiyordu. Fakat Doğumdan beridir kalbimde bir yanma var. Kan sulandırıcı kullandım 10 gün, hani vururken acıtmaz da ilacı verirken ve verdikten hemen sonra bir yanma oluşur ya, o yanmanın aynısı kalbimde oluyor seğirme şeklinde bir yanma. Bugün koltuğa oturdum ve sol elimle basımı destekledim. Sağ elimde de telefon vardı. 15-20 saniye ya durdum ya durmadım öyle. Bir kalktım sol elimin üzeri karıncalanıyor bildiğiniz uyuşmuş. Birkaç dakika sonra kalbimde tekrar aynı yanma. Kalp atışımı ölçüyorum o an 55-60 arası çıkıyor falan. Bu durumları yaşayanlar var mı? Kardiyalojiye randevu alacagim, 25 gün oldu doğum yapalı bilsem önceden alırdım ama size de sormak istedim.