Yaaa lütfen biri bana fikir versn 3 hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı şükür çişi anladı götryrm yapıo zor oldu ama çişi anladı ama bana çiş demio gündüz hiçbir şekilde demio gece uyutacğm vakit çiş diyor yaptryrm yapıo herneyse bu kadar oldu ya şükür yinede ama kakasına alışamadı tam yaparkn anlyrm otuttryrum lazmlğa poposnda çkartmş olduğu kakasını bırakyo ama dewam etmiyor ve en kötüsü de kendi kakasndan miğdesi bulanıyor öğürüyo ve kusuyor asla lazmlğa kakasını yapmıo nasıl aşablrz du durumu