KuzeyEge_Moms benim kızım da aşırı terleyen bı bebek . Kendimden ince giydirsem ancak o zaman terlemiyor o zaman da benim içim rahat etmiyor. Yani bu ikilemde yaşayıp gidiyoruz 8 aydır 🥲 kızım da iki defa ağır bı defa normal şekilde üşüttü. Doktora bir defa götürdüm qma burda o kadar pis ki hastane bile herkese taktıkları maskeyle hava verdiler kızıma fark etmedim önce . Sonra baktım her gelene ordaki asılı maskeyi takıyorlar eşime sordum maskeyi degistirmediler mi yebi maske açıp takmadı mi yok dedi sanırım görmedim bı şey açıp taktığını. Hemen çıkardım havayı, kızımı aldım geldim eve . Nebülizator edindik kendimiz yapıyoruz sf ile . Sonuncu hastalandığında bana da bulaştı gribi öksürüğü. Ben ondan daha ağır ve uzun geçirdim 😅 içiniz ferahlatsın çünkü bağışıklık kazalaniyorlar
Hiç hasta olmamasını umarız ama bizim gibi onlar da hasta olacak iyileşecek öyle öyle buyuyecekler . Üzme kendini sen annesi 🌸 Rabbim acil şifalar versin inşallah 🤲🏻