Merhaba kızlaar kızım 22 mayista 2. Yasına giriyor.Konuşma konusunda biraz geri tabii her çocuk farklidir 😇 çiş kaka ne oldugunu biliyor lazimligi var onunda ne ise yaradigini farkinda.Elimdeki son 1 aylik bezin paketini bugun actim kendimce bu son bezimiz olsun diye dusundum 😊 2 ay evvel bi gun cikarmistim bezini yarim saat dolmadan defalarca altina yaptı sanirim cok erken oldu diye dusunup baglamaya devam ettim malum havalar da soguktu.Birde tuvalet egitimini tamamlamis annelere sorum ilk gunler beni neler bekliyor 😂 yani herseyin yoljnda gittigini nasil anlayacagim.Umutsuz olmak istemiyorum.Saygılar 😂😂❤️