Kederli34 Kızlar bebegim 6 aylık 7 kilo çok zayıf iştahsız zorla yediriyorum yedirdiğinide kusuyo bir tanıdığım infatrini mama önerdi ama eczanede çok pahalıya satılıyor elinde olupta kullanmayan var mı acaba
Minikask35 Kederli34 canım doktor gerrek görürse yazar reçeteyle alırsın ama emin ol iştahsızlık varsa onu da içmez bize yazdı doktor ama içmiyor güç bela icirmeye çalışıyorum .
Kederli34 Minnosunannesi Minikask35 sizinki kaç aylık kaç kilo çok zor rapor çıkıyormuş kolay kolay vermiyorlarmış hangi hastane yazdı size cnm artık bebekte bende hayattan bezdik ağlaya ağlaya yiyor kusuyor huysuz
Minikask35 Kederli34 17 aylık 10 kilo canım Şırnak’ta çocuk doktoru yazdı iştahsız olduğu için reçeteli olmasına rağmen 500 lira ödedik evet fiyatları baya yüksek
Minikask35 Kederli34 yani çok icmiyor dediğim gibi sadece bir hafta kadar her gece zorla içti ağlaya ağlaya o süreçte 400 gram aldı içse kilo alır ama içmiyor