Kadriye0560 Hanımlar ben doğum yapalı 4.5 ay oldu saçların aşırı dökülmeye başladı daha önceden de dokuluyodu ama bu kadar değil saclarimin önu açılıyor bu gidişle kel kalicam diye korkuyorum. Buna bir çözümunuz var mı yada brnim gibi yasiyaniniz .
amansallagitsin Kadriye0560 herkes yasiyor bu durumu ilk once tahlil yaptirin degerlerinzde eksiklik var mi die yoksa bakim yapicksnz artk snra ztn duruyor yeni saclar cikiyor ama bnmkisi hamileden onceki saclrm yok yani takilmiyor bu duruma
Umutveannesi Kadriye0560 görümceminde doğumdan sonra çok fazla dökülmüştü zaten ince telli ve az saçlı biriydi oda doktorlara gitti ama doğumdan sonra dökülür normal dendi. Tahlil yaptırdı değerleri de normal çıktı. Bir süre sonra durdu dökülmesi. Ben hiç yaşamadım ama normal bir durummuş
naazlli19 Kadriye0560 2,5 aylıkken benim de avuç avuç dökülürdü 5. Ay a doğru azaldı şu an Urban Care Biotın saç toniği var ondan aldım günde 2-3 kere saç diplerime sıktım bebek saçlarım bile uzamaya başladı yeni saçlar çıkardı dökülmeyi de azaltmaya başladı tavsiye ederim 💐
Minel-inannesi Kadriye0560 yok yok korkmayin kendiliginden geciyo, hamilelikteki hormonlardan dolayi dokulemeyen saclariniz gidiyo. Kestirmekde care degil sadece kullanim kolayligi yasarsiniz
Asiltas Kadriye0560 4 ay 20 günlük benim bebeğimde yaklaşık bir aydır avuç avuç dökülüyor ne zaman elimi saçıma atsam dökülüyor böyle bi şey yok birinin evine gitmeye utanıyorum saçım hep örülü geziyorum yine dökülüyor bi de benim çok uzun saçlarım