Kızlar Hayırlı akşamlar size bir şey sormak istiyorum bir saat önce Bebeğimin alt dudağında morluk tespit ettik bir yere çarptı mı bilmiyoruz şimdi acile gidiyoruz Zaten korktum başına gelen var mı Önemli bir şey olduğunu zannetmiyorum ama yine de içim rahat etmedi gitmek istedim ne olur ne olmaz diye emmekten olur mu Ama sürekli emiyor Normalde