Hanımlar merhabalar. Kızım 5 ay 10 günlük oldu. Ve aslında birkaç haftadır su istiyor elimde gördüğünde biraz verdiğimde vs artık içmek istiyor. Ben de damlatmaz bardak alayım diyorum. Ancak bebeğim hiç biberon kullanmadı. Bu damlatmaz bardaklar da gördüğüm kadarıyla hep ucu biberon ucunun yassı hali gibi. E bundan sonra da normal bardaga gecirmeye calisacagiz. Benim sorun şu : şimdi biberon kullanmayan bir bebek icin direkt daha bardağa yakın biseye geçmek gerekmez mi ? Bu ucun emzikli damlatmaz bardaklar iyi bi seçenek değil değil mi ?