






Kızıma geçen yaz almıstım bu yaz giysin diye fakat malesef suan ayakkabı 1 numara kücük geldi.
Almak isteyen olursa Ankara Maamakta yasıyorum.
180 e verirm.
Birde Açık pembesi var düşğnen olursa ikisini beraber 300 e verirm. 22 numara geçenlerde giydik aşağı kapının önünde giydirdim max 15 dk falan giydi :)



