Anneler bebeğim yere hiç basmıyor, emeklemiyorda henüz yerde emekleme eyleminde bulunuyor ama, kim görse şimdiye kadar emeklemesi lazım yere hiç basmıyor mu basık mı yoksa diyorlar. Aynı durumu yaşamış olan anneler var mıı 🥺 evhamlanmalı mıyım? Strese soktular.