Merhabalar annelerim, oğlum 6 gün sonra 1 yaşında inşallah, bugün yeni yeni ayakta dengede durmayı öğrendi, ellerimizi bırakıp kendisi ayakta duruyor ama adım atamıyor, baya Bi süredir tutunarak yürüyordu zaten, tek elle tutunup da gidiyordu ama bugün ilk kez baya Bi süre ayakta durdu, sonra pekiştirmek için baya Bi denedim hep ellerimi bıraktıktan sonra kendisi ayakta durabiliyordu, merak ediyorum acaba ne zamana yürür, sizinkiler kaç aylıkken yürümüşlerdi, sizce ne kadar süre sonra adım atar ve yürür?