Asya-12 yemin ediyorum sizi çok iyi anlıyorum 😫 oğlum 32 aylık sürekli ağlama krizleri çok çok azaldı, bebekliğinden beri hep çok ağlardı. Biz heralde ergen olana kadar devam eder huyu böyle diyorduk, gittiğimiz heryerde kan ter içinde kalırdık, ayağımızı dışarı atmaya korkardık. Ben de çok kızıyordum ona belli etmeden başka odaya gidip kendimi sinirden tokatladığımı biliyorum. Duygularını sadece ağlayarak ifade edebiliyorlar, biz onları anlayamıyoruz, onlar bizi.. okuldaki pedagog ağlama krizlerinde ona sarılın ve duygusunu yansıtın “evet çok sinirlendin seni anlıyorum, şu an onu yapmak istiyorsun anlıyorum ağlamak istiyorsun” gibi yani ne hissediyorsa aynısını ona sarılarak söylemek biraz rahatlatıyor ileride de işe yarıyor. 2-2.5 yaş en ateşli oldukları zamanmış🤦🏽♀️