Hilald45 uyandığı zaman hep konuştum onunla ilk gün. “ annecim artık gece emmeyeceğiz. Senin iyiliğin için uyku düzenin bozulmasın diye bunu yapıyorum diye konuştum.” Anlamaz demeyin anlarlar herşeyi. Hep yüzünü okşadım, öptüm, kokladım, sarıldım. Bunlar biraz sakinleştirdi.
Gerçekten gece emmesi her açıdan sakıncalı bence. Hem uykularını tam almamış oluyorlar. Sürekli bi meme için uyanması, tekrar uyutulup yatırılması anne için de zor bebek için de. Ayrıca bir arkadaşımın tavsiyesine göre geceleri verilen süt, dişlerini erken zamanda çürütüyormuş. Kendisinin de ikizleri vardı. Erken yaşta dişleri çürümüştü. Diş hekimi bu şekilde söylemiş🤷🏻♀️