Kızlar bebeğim doğduğundan beri reflu yatağında yatıyor artık sigmiyo 4 Ay 10 günlük yastiktiz normal yatırmak istiyorum ama sırt üstü yatiyo yan yatirsamda kendi sırt üstü donuyo kusar boğulur diye korkuyorum acaba ince de olsa yastık kullansammi kafası biraz yüksek olsun diye bilemedim