gbdl23 Kızlar bebeklerinize bayramlık nerden alicaksiniz yada aldınız benim kızım tam 3 aylık olucak bayramda ☺️
Nezzz_ gbdl23 Zaradan hediye cekı var oradan veya boynerden ikisindede çek var bakalım hangisinde beden bulursam🥰🥰🌸
gbdl23 ElisaMom_ ne güzel ben daha küçük olduğu için alt üst yenidoğan takımdan başka bisey bulamadım da
Sibel559 Benim bebeğim de iki ayını doldurdu uzun kollu mu kısa kollu mu kumaş olarak nasıl bir şey tercih edeceğim bilmiyorum kısa kollu mu uzun kollu mu bişeyler almamız lazım
PiNaRr_Dmr_Zynp gbdl23 [https://ty.gl/co946v8h5r] bunu aldim ama kararsiz kaldim benim kizimda bayramda 3 aylik olacak.
gbdl23 PiNaRr_Dmr_Zynp aaa güzelmiş güle güle giysin minik hanım hemen favorime ekledim güzelmiş cidden 🙏🏻🙈
PiNaRr_Dmr_Zynp gbdl23 tesekkurler insallah bakalim hava da nasil olacak. Cok cici elbiseler var icim gitti :) rahat olmaz diye bu bayram tulumlayiz :) bi sonraki bayrama kismetse.😊