aylinn42 Merhabalarr, kızım 5 ay 6 günlük henüz ek gıdaya başlamadım. Dişi de çıktı yaklaşık bir ay oluyor diş çıkarması ek gıdaya başlamak için bir etken mi sizler ne zaman başladınız?
Meovvmeovv aylinn42 beş buçuk aylıktı yoğurt ile başladım sonra kabak sonra patates havuç derken meyveleri denedik :)
sedaozdemir aylinn42 5,5 aylıkken tadımlara başladık yoğurt havuç kabak bunları üçer gün boyunca verdim
Bircaykoyicelim aylinn42 Bunu doktorunuza sormanız daha doğru olur. Bebeğiniz hazır olduğunda doktorunuz size başlamanız gerektiğini söyler zaten .. 3 buçuk aylık Doktor kontrolü altında başladık biz.
YaseminAren aylinn42 ben 4 aylık basladım doktorum baslattı dorek ogun hemde.. Dişimiz de yoktu dıs bır krıter degıl 1 yas sonrası ılk dısını cıkaranlar da var doktorumuzun 3 kriteri vardı basını tutması desteklı oturması sız yemek yerken uzanıp alma merakı ıstegı olması hepsı vardı bızde ustelık mama meme reddu de vardı kılo almadıhı ıcın basladık erkenden