Oğlum 5 aylık ikidir kanlı kaka yapıyor tahliller yapıldı ige sine spesifik ige ye bakıldı normal çıktı bu kaka neden böyle o zaman..sürekli huzursuz ağlıyor hiç öyle bir çocuk değildi zor dalıyor ayakları sürekli havada karnına sancı girer gibi kıvranıyor..gaz değil buu..